مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-12دانش

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از فردا آغاز می شود


فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو بیان کرد: ثبت نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 از فردا یکشنبه مورخ 23 خرداد ماه آغاز می شود لذا متقاضیان می توانند در مهلت مقرر برای شرکت .

- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشو گفت: ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 از فردا آغاز می شود.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو بیان کرد: ثبت نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 از فردا یکشنبه مورخ 23 خرداد ماه آغاز می شود لذا متقاضیان می توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 همزمان با شروع ثبت نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

زرین یادآور شد: زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 تا روز یکشنبه 30 خرداد پایان می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از فردا آغاز می شود

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از فردا آغاز می شود