مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-18پزشكي

آغاز به کار سرویس مشاوره دامپزشکی حیوانات خانگی در اسنپ دکتر


سرویس مشاوره دامپزشکی حیوانات خانگی اسنپ دکتر به کاربران این امکان را می‎دهد که 24 ساعته از دامپزشکان درباره مسائل مربوط به حیوانات خانگی خود به صورت متنی و تلفنی مشاوره بگیرند.

- سرویس مشاوره دامپزشکی حیوانات خانگی اسنپ دکتر به کاربران این امکان را می‎دهد که 24 ساعته از دامپزشکان درباره مسائل مربوط به حیوانات خانگی خود به صورت متنی و تلفنی مشاوره بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام اسنپ دکتر، در حال حاضر این مشاوره برای حیوانات خانگی شامل دام‎های کوچک و پرندگان خانگی ارائه می شود و امکان دریافت مشاوره پزشکی برای مسائلی چون بیماری‎های عمومی، رفتارشناسی و آموزش، واکسیناسیون، روش های پیشگیری از بیماری، دوره نقاهت جراحی ها و غیره برای حیوانات خانگی وجود دارد.

برای دریافت مشاوره ی حیوانات خانگی می‎توانید با مراجعه به سوپراپ اسنپ، سرویس پزشک و مشاور را انتخاب کنید و از طریق بنر مشاوره با دامپزشک ‎ به لیست دامپزشکان اسنپ‎دکتر دسترسی پیدا کنید و مشاوره ی خود با پزشکان را به صورت متنی یا تلفنی آغاز کنید.

دامپزشکان متقاضی برای ارائه ی مشاوره پزشکی در سرویس دامپزشکی هم می توانند با مراجعه به بخش ثبت نام پزشک و مشاور در سایت اسنپ دکتر مشخصات خود را وارد و برای همکاری با مشاوره دامپزشکی اسنپ دکتر اعلام آمادگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار سرویس مشاوره دامپزشکی حیوانات خانگی در اسنپ دکتر

آغاز به کار سرویس مشاوره دامپزشکی حیوانات خانگی در اسنپ دکتر