مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-18پزشكي

اختصاص مراکز واکسیناسیون عمومی برای شهروندان منطقه 3 تهران


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 از اختصاص مراکزی برای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی شهروندان در این منطقه به منظور پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

- ، کاظم کمالی نسب با اشاره به شرایط فعلی که به علت شیوع بیماری کووید 19 شهروندان در بحرانی عمیق و طولانی مدت قرار دارند گفت: به درخواست دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران همچنین هماهنگی های انجام شده با ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران مبنی بر در اختیار نهادن سوله های بحران شهرداری جهت انجام واکسیناسیون عمومی شهروندان مقرر شد، این اماکن به این امر اختصاص داده شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 بیان کرد: در همین خصوص، این منطقه پس از جانمایی مجددی که با هماهنگی مرکز بهداشت شمال تهران انجام داد، سوله بحران پارک طالقانی به نشانی اتوبان شهید حقانی، غرب به شرق، بعد از پل مدرس، خیابان سرو، جنب پارک طالقانی (روبروی موزه دفاع مقدس)، حسینیه ارشاد در خیابان شریعتی و دانشگاه الزهرا (س) در ده ونک را به منظور اجرای طرح واکسیناسیون عمومی شهروندان منطقه تعیین کردند.

او ابراز کرد: با توجه به اینکه ازدحام جمعیت می تواند عاملی برای انتقال ویروس باشد اختصاص مراکز ویژه می تواند از ازدحام افراد مراجعه کننده برای تزریق واکسن کاسته و به امن شدن شرایط واکسیناسیون کمک شایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص مراکز واکسیناسیون عمومی برای شهروندان منطقه 3 تهران

اختصاص مراکز واکسیناسیون عمومی برای شهروندان منطقه 3 تهران