مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-17پزشكي

اعضای تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان واکسینه می شوند


به دنبال برگزاری نشست رییس فدراسیون و معاونین وزارت بهداشت اعضای تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان واکسینه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به در پیش بودن مسابقات تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان و لزوم واکسینه شدن آنها پیش از اعزام به رقابتها، نشست مشترک شهاب الدین عزیزی خادم و دکتر امین نوروزی با دکتر علیرضا رییسی و دکتر سید کامل تقوی نژاد در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در این نشست مقرر شد با مساعدت وزیر و معاونین محترم بهداشت نسبت به واکسینه شدن اعضای تیم های فوتبال و فوتسال بانوان در زمانبندی مناسب اقدام شود.

شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال درباره این مساعدت بسیار مهم وزارت بهداشت نسبت به فوتبال ملی ایران گفت: پس از مساعدت وزارت بهداشت در واکسینه شدن بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال آقایان، با برگزاری این نشست مقرر شد اقدام مشابه جهت واکسینه کردن اعضای تیم های فوتبال و فوتسال بانوان در زمانبندی مناسب انجام شود.

وی با تقدیر از همکاری همه جانبه وزیر و معاونین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما در فدراسیون فوتبال معتقد به نگاه یکسان و لزوم ایجاد شرایط مناسب و برابر برای تیم های ملی در همه رده ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان واکسینه می شوند

اعضای تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان واکسینه می شوند