مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-17سياسي

شناسایی بیش از 625 مدخل در دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: تاکنون بیش از 625 مدخل در دانشنامه استانی دفاع مقدس شناسایی شده و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و جلسات تخصصی با دستگاه ها و اقشار مختلف مردم قطعا مداخل بیش از این تعداد خواهد شد.

- مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: تاکنون بیش از 625 مدخل در دانشنامه استانی دفاع مقدس شناسایی شده و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و جلسات تخصصی با دستگاه ها و اقشار مختلف مردم قطعا مداخل بیش از این تعداد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ غلامرضا کریمی که در حاشیه برگزاری کارگاه تخصصی دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی یخن می گفت، بیان کرد: مهمترین رویکرد دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی بومی سازی و پرداختن به نقش استانی، شهرستانی، منطقه ای، محله ای است و حتی در بسیار از موارد به اماکن و محل های تأثیرگذار و مهم ورود پرداخته می شود.

وی افزود: آشنایی کامل جوانان استان مرکزی با تاریخ و نقش استان مرکزی در دفاع مقدس می تواند مهمترین دستاورد دانشنامه باشد و این دستاورد قطعا می تواند در ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در نسل های آینده اثرگذار باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: کارگاه های تخصصی در راستای تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 625 مدخل در دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی

شناسایی بیش از 625 مدخل در دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی