مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-17سياسي

خطیب زاده: استیفای حقوق فلسطین یک مسئولیت جهانی است/ گفت وگوها در وین ادامه دارد


سخنگوی وزارت امور خارجه در ابتدای نشست خبری خود در راستای محکوم کردن جنایت های شرم آور رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین بیانیه ای را به زبان عربی قرائت کرد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه در ابتدای نشست خبری خود در راستای محکوم کردن جنایت های شرم آور رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین بیانیه ای را به زبان عربی قرائت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه که از سوی سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جمهوری اسلامی ایران، دور جدید تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین و نواز غزه را که منجر به شهادت دهها غیرنظامی از جمله زنان و کودکان و ویرانی تعداد زیادی از ساختمانهای مسکونی و منازل مردم شده و نشانه بارز نقض حقوق بشر، حقوق بشردوستانه و حقوق بین الملل است، به شدت محکوم می نماید.

متاسفانه در سایه حمایتهای بی شرمانه برخی دول غربی، شاهد این هستیم که تجاوزات رژیم صهیونیستی افزایش یافته است و از همین رو، مردم فلسطین که برای بازیابی همه حقوق خود در حال مبارزه هستند، از حق ذاتی و طبیعی برای دفاع از خود برخوردار می باشند و تا زمانی که ملت استوار فلسطین به همه حقوق خود دست یابد و حاکمیت خود را بر تمام سرزمین فلسطین اجرا کند، مقاومت مشروع تنها راه مقابله با تجاوزات و اشغالگری این رژیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب زاده: استیفای حقوق فلسطین یک مسئولیت جهانی است/ گفت وگوها در وین ادامه دارد

خطیب زاده: استیفای حقوق فلسطین یک مسئولیت جهانی است/ گفت وگوها در وین ادامه دارد