مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-12اجتماعي

تداوم مشکل ارتباط ویدئوکنفرانسی در ستاد مدیریت بحران استان


نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان در حالی باز هم با مشکل ارتباط ویدئوکنفرانسی با برخی مدیران حاضر در نشست رو به رو شد که این مسئله در نشست های قبلی این ستاد هم دیده شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان در حالی در سالن کرامت استانداری برگزار شد که تعداد اندکی از مدیران استان به صورت حضوری و اکثریت آنان به صورت غیرحضوری و در ارتباط ویدئوکنفرانسی در جلسه حاضر بودند.

در بخشی از این نشست، استاندار قم از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خواست تا گزارشی از رعایت پروتکل های بهداشتی در پایانه های مسافربری برون شهری ارائه دهد که محمدحسن کلهری در این باره گفت: برخوردهای قانونی ناظران این اداره کل با متخلفان در روزهای اخیر سبب 60 فقره بررسی و محرومیت یک ماهه 14 نفر از رانندگان شده است.

وی که به صورت ارتباط ویدئوکنفرانسی در جلسه امروز سخن می گفت ادامه داد: نظارت ها به صورت شیفتی در پایانه های مسافربری برون شهری و مبادی ورودی و خروجی شهر با همکاری پلیس راهور ادامه دارد.

همچنین استاندار قم در ادامه این گزارش، کلهری را مکلّف کرد تا طی هفته آینده، درصد رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در پایانه های مسافربری برون شهری استان حداقل به 70 درصد برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم مشکل ارتباط ویدئوکنفرانسی در ستاد مدیریت بحران استان

تداوم مشکل ارتباط ویدئوکنفرانسی در ستاد مدیریت بحران استان