مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-12اقتصادي

ریل گذاری اشتباه اقتصاد کشور/ امنیت سرمایه گذاری در فارس بدتر شد


نماینده کارفرمایان در شورای عالی کارگفت: ریل گذاری اقتصاد کشور استفاده است و مدیران کلان کشور نیز نتوانسته لند نسبت به اصلاح ریل گذاری اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمال رازقی ظهر چهارشنبه در کارگروه گفت و گو بخش خصوصی و دولت بیان کرد: محیط کسب و کار و ایجاد فضای کسب و کار یکی از مشکلاتی است که اقتصاد کشور با آن مواجه است.

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی مرکز فارس اضافه کرد: ارتباطات بین المللی یکی از مهم ترین مسائل است که هر کشوری باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد اما این سوال مطرح است که هدف اقتصادی کشور چیست؟ زیرا مدیران کلان کشور هیچ برنامه ای برای آینده کشور ندارند.

رازقی متذکر شد: بخش خصوصی یکی از ارکان اساسی مدیریت و هدایت اقتصاد کشور است اما عدم مشارکت بخش خصوصی می تواند مشکل اساسی در ریل گذاری اقتصاد کشور ایجاد کند این در حالی است که ریل گذاری کشور نادرست است و مدیران کلان نیز نتوانسته اند نسبت به اصلاح ریل گذاری اقتصادی کشور اقدام کنند.

به گفته این فعال اقتصادی، مدیران سیاسی نمی توانند اقتصاد را مدیریت کنند و اقتصاد سیاسی نمی تواند مشکل مردم را برطرف کند.

یلدا راهدار عضو هیأت رییسه اتاق بازرگانی مرکز فارس نیز در این جلسه گفت: مؤلفه های امنیت سرمایه گذاری هفت مورد اند که این شاخص در تابستان 99 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریل گذاری اشتباه اقتصاد کشور/ امنیت سرمایه گذاری در فارس بدتر شد

ریل گذاری اشتباه اقتصاد کشور/ امنیت سرمایه گذاری در فارس بدتر شد