مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-09اقتصادي

روند صدور مجوز تولید تسهیل شود/ چرا باید رفع موانع تولید دچار وقفه شود؟


رییس دستگاه قضا با بیان اینکه با تأکید بر اینکه در جمهوری اسلامی بن بست وجود ندارد و مدیران باید گشایش ایجاد کنند گفت: روند صدور مجوز تولید تسهیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله رییسی بعد از ظهر امروز در دیدار با فعالان اقتصادی استان با بیان اینکه تولید عامل قدرت اقتصادی است، البته تولیدی که پشتیبانی شود و با مانع مواجه نشود اظهار کرد: نقش مسوولان در ایجاد قدرت اقتصادی در کشور امری خطیر است.

وی با بیان اینکه برای احیای واحدهای تعطیل باید کمر همت بست و مشکلات آنها را حل کرد گفت: در حوزه کشاورزی وقتی تغییر کاربری صورت می گیرد وزارت جهاد کشاورزی باید پیگیری کند تا مشکل رفع شود.

رییس دستگاه قضا وجود مقررات دست و پاگیر و دریافت مجوز با بروکراسی اداری را مانع تولید دانست و با بیان اینکه برای صدور برخی از مجوزها می توان در روند کوتاهی اقدام کرد افزود: باید روند صدور مجوز تسهیل شود تا تولیدکننده و صادرکننده احساس مشکل نکند.

وی با اشاره به اینکه مسوولیت باید توام با مدیریت جهادی باشد گفت: برخی مشکلاتی که در این جلسه توسط فعالان اقتصادی مطرح شد در استان قابل حل است، چرا مسوولان باید اجازه دهند رفع موانع تولید دچار وقفه شود؟ رییسی با بیان اینکه هیچ بخشی مجاز نیست بروکراسی اداری را پیچیده کند تأکید کرد: ما در قوه قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند صدور مجوز تولید تسهیل شود/ چرا باید رفع موانع تولید دچار وقفه شود؟

روند صدور مجوز تولید تسهیل شود/ چرا باید رفع موانع تولید دچار وقفه شود؟