مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-09پزشكي

درمان بهتر سرطان پستان با تغییر تومور


نتایج تحقیق جدید نشان می دهد، تغییر تومورهای پستان به پروتیین HER2 با درجه پایین (HER2 پرتیینی غشایی بوده و یکی از فاکتورهای تعیین کننده پیش آگهی سرطان پستان است) در مراحل عود بیماری ممکن است گزینه­ های درمانی بیشتری را فراهم کند.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیق جدید نشان می دهد، تغییر تومورهای پستان به پروتیین HER2 با درجه پایین (HER2 پرتیینی غشایی بوده و یکی از فاکتورهای تعیین کننده پیش آگهی سرطان پستان است) در مراحل عود بیماری ممکن است گزینه­ های درمانی بیشتری را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورکالرت، این یافته که تومورهای پستان می­ توانند برای بیان میزان HER2 با درجه پایین پیشرفت کنند، به طور بالقوه شمار بیمارانی که از درمان­ های جدید همراه با داروی آنتی بادی که در حال حاضر گزینه ای در آزمایش­ های بالینی برای تومورهای HER2 با درجه پایین است را افزایش دهد.

این تحقیق، اولین مطالعه در نوع خود است که با بررسی چگونگی تغییر سرطان­ های پستان از تومور اولیه به تومور عودکننده نشان داده که حدود 30 درصد از بیماران سرطان پستان از وضعیت گیرنده فاکتور رشد اپیدرمال انسانی 2 با درجه پایین (HER2) تغییر می­ کنند یا به آن تبدیل می­ شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان بهتر سرطان پستان با تغییر تومور

درمان بهتر سرطان پستان با تغییر تومور