مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-06سياسي

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل در حمایت از آیت الله رییسی


اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل و شهرستان های تابعه از آیت الله سیدابراهیم رییسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل و شهرستان های تابعه با صدور بیانیه ای از آیت الله سیدابراهیم رییسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن این بیانیه را در زیر بخوانید: حضرت آیت الله سیدابراهیم رییسی سلام علیکم بااحترام، استحضار دارید قوه مجریه به سبب جایگاهی که در قانون اساسی دارد از  اهمیت بالایی در کشور برخوردار است.

در شرایط فعلی، استقرار دولتی انقلابی و انتخاب رییس جمهوری با روحیه خدمتگزاری و فسادستیزی که کارنامه روشنی در پیگیری منویات مقام معظم رهبری، خدمت به مردم و پاکدستی داشته باشد، ضرورتی انکارناپرپذیر است.

اعتقاد داریم با استقرار دولت مستضعفان و پابرهنگان و آشنا به مشکلات کشور و معتقد به درون زا بودن مسیر پیشرفت کشور،  سوء تدبیرها پایان خواهد یافت و امید به آینده ای روشن و  اقتدار بیشتر نظام در عرصه بین المللی گسترده خواهد شد.

بدون شک جبهه انقلاب و نیروهای دلسوز نظام در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری به وحدت و اجماع گفتمانی نیاز دارد و حضرتعالی توان ایجاد این اجماع ضروری را بین نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل در حمایت از آیت الله رییسی

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل در حمایت از آیت الله رییسی