مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-05حوادث

بازداشت منتشر کنندگان تصاویر شکار پرنده در خلخال


هرگونه اقدام به ترغیب دیگران به شکار و صید جانوران وحشی در فصول و ساعات ممنوعه از طرق راهکارهای غیرمجاز، تحت عنوان محتوای مجرمانه قابل بررسی بوده و پیگرد قانونی دارد.

- رییس اداره حفاظت محیط زیست خلخال گفت: سه نفر از افرادی که اقدام به شکار غیرمجاز و تهیه تصاویر از نحوه شکار غیرمجاز پرندگان وحوش منطقه و انتشار آن در شبکه های اجتماعی مختلف و فضای مجازی محلی خلخال می کردند، شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مهدی کسایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران اجرایی حفاظت محیط زیست خلخال با بررسی و تحقیقات نامحسوس و جمع آوری مستندات این سه نفر را که اقدام به شکار غیرمجاز 9 قطعه پرنده وحشی کرده بودند را شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

او با اشاره به آثار سوء و زیانبار اجتماعی انتشار این گونه تصاویر در فضای مجازی گفت: با توجه به ضرورت حفظ محیط زیست و منابع ارزشمند ملی آن که متعلق به آحاد جامعه است، افرادی که علاوه بر دست زدن به انجام شکار غیرمجاز وحوش اقدام به انتشار تصاویر نحوه شکار غیرمجاز حیوانات می کنند، از مجازات های قانونی در امان نخواهند بود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست خلخال افزود: امسال با افزایش اقدامات حفاظتی در مناطق حفاظت شده و آزاد این شهرستان جمعیت وحوش منطقه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت منتشر کنندگان تصاویر شکار پرنده در خلخال

بازداشت منتشر کنندگان تصاویر شکار پرنده در خلخال