مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 15:002021-04-23بين الملل

رزمایش ضد چینی ژاپن با آمریکا و فرانسه در جنوب این کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آمریکا و فرانسه به همراه ژاپن قصد دارند رزمایشی مشترکی را از 11 تا 17 مه (21 تا 27 اردیبهشت) در جنوب ژاپن که اولین رزمایش مشترک سه کشور با حضور نیرو های زمینی است، - توکیو از برنامه خود برای برگزاری رزمایش مشترک زمینی با دو کشور آمریکا و فرانسه در میانه تنش ها با پکن بر سر جزایر مورد مناقشه در دریای چین شرقی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آمریکا و فرانسه به همراه ژاپن قصد دارند رزمایشی مشترکی را از 11 تا 17 مه (21 تا 27 اردیبهشت) در جنوب ژاپن که اولین رزمایش مشترک سه کشور با حضور نیرو های زمینی است، برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه آرتی ، نوبو کیشی وزیر دفاع ژاپن امروز جمعه این خبر را اعلام کرد و در اشاره به جزایر مورد مناقشه در دریای چین شرقی گفت: با تقویت همکاری میان ژاپن، ایالات متحده و فرانسه، می خواهیم تاکتیک ها و مهارت های نیرو های دفاعی را در دفاع از جزایر دورافتاده بهبود بخشیم.

روابط پکن و توکیو بر سر جزایر مورد مناقشه تحت کنترل ژاپن با نام سِن کاکو که طرف چینی آن ها را دیائو می خواند، تیره شده است.

کشتی های چینی در هفته های اخیر به آب های اطراف این جزایر وارد شدند و آمریکا هم اخیراً رزمایش منفردی را اطراف این جزایر برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش ضد چینی ژاپن با آمریکا و فرانسه در جنوب این کشور

رزمایش ضد چینی ژاپن با آمریکا و فرانسه در جنوب این کشور