مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-04-23اقتصادي

کاهش شدید پروازها در موج چهارم کرونا/درخواست از وزیر برای حمایت


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از کاهش شدید پروازهای مسافری در موج چهار کرونا خبر داد و گفت: در شرایطی که ایرلاین ها در ضرر و زیان سنگینی ناشی از کاهش درآمد و افزایش هزینه های خود به سر می برند، - دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از کاهش شدید پروازهای مسافری در موج چهار کرونا خبر داد و گفت: در شرایطی که ایرلاین ها در ضرر و زیان سنگینی ناشی از کاهش درآمد و افزایش هزینه های خود به سر می برند، انتظار می رود دولت از شرکت های هواپیمایی به صورت ویژه ای حمایت کند.

مقصود اسعدی سامانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت های هواپیمایی در دوران شیوع ویروس کرونا و طی 14 ماه گذشته همچنان در شرایط اضطرار هستند و نیاز به حمایت های بیشتر و ویژه ای از سوی دولت دارند.

چرا که تنها پروازهای مسافری و خارجی و داخلی در موج چهارم کرونا و در این ایام کاهش شدیدی پیدا کرده است بلکه هزینه های ایرلاین ها نیز بیشتر شده و آن ها را در وضعیت بدی قرار داده است.

وی افزود: پرواز به عراق و ترکیه همواره جزو بیشترین پروازهای خارجی بود که یکی ممنوع و دیگری به شدت محدود شده است و هم اکنون به دلیل رعایت محدودیت ظرفیت 60 درصدی مسافر نیز درآمدهای ایرلاین ها به شدت کاهش یافته و این مسئله خود سبب بروز مشکلات بسیاری شده است که نیاز به حمایت ویژه از سوی دولت داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید پروازها در موج چهارم کرونا/درخواست از وزیر برای حمایت

کاهش شدید پروازها در موج چهارم کرونا/درخواست از وزیر برای حمایت