مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-04-23سياسي

مجلس به دنبال تشکیل دو وزارتخانه جدید


یک عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزییات طرح تشکیل وزارتخانه های «انرژی، آب و محیط زیست» گفت: این طرح از سوی جمعی از نمایندگان تدوین و اخیراً نیز در جلسه علنی اعلام وصول شد.

- یک عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزییات طرح تشکیل وزارتخانه های انرژی، آب و محیط زیست گفت: این طرح از سوی جمعی از نمایندگان تدوین و اخیراً نیز در جلسه علنی اعلام وصول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی جزییات طرح تشکیل وزارتخانه های انرژی، آب و محیط زیست را تشریح کرد.

هادی بیگی نژاد عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزییات طرح تشکیل وزارتخانه های انرژی، آب و محیط زیست گفت: این طرح از سوی جمعی از نمایندگان تدوین و اخیراً نیز در جلسه علنی اعلام وصول شد.

وی در تشریح طرح تشکیل وزارتخانه های انرژی، آب و محیط زیست افزود: طبق این طرح دو بخش آب و برق در وزارت نیرو جدا می شوند، در واقع حوزه آب زیرنظر وزارتخانه آب و محیط زیست قرار گرفته و حوزه برق آن نیز زیرنظر وزارت انرژی خواهد رفت.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس، در همین راستا ادامه داد: تاسیس وزارت انرژی می تواند به شفافیت و انسجام حوزه نفت کمک کند که با الحاق بخش برق و انرژی های غیرفسیلی از جمله انرژی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به دنبال تشکیل دو وزارتخانه جدید

مجلس به دنبال تشکیل دو وزارتخانه جدید