مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-04-23بين الملل

دادستان های آمریکایی به دنبال دستگیری 100 متهم دیگر در پرونده حمله به کنگره


بر اساس گزارشها، وزارت دادگستری آمریکا انتظار متهم کردن دست کم 100 نفر دیگر از بابت اتهام شرکت در حمله مرگبار به ساختمان کنگره این کشور را دارد؛ - بر اساس گزارشها، وزارت دادگستری آمریکا انتظار متهم کردن دست کم 100 نفر دیگر از بابت اتهام شرکت در حمله مرگبار به ساختمان کنگره این کشور را دارد؛ اتفاقی که حاکی از آن است هنوز تحقیقات دادستان ها درباره این حمله که بنا به گفته یک قاضی طی پنجشنبه اقدام تروریستی محسوب می شود، با پایان فاصله زیاد دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دادستانهای فدرال روز پنجشنبه در یک سند دادگاهی گفتند: در ارتباط با حمله به ساختمان کنگره آمریکا بالغ بر 400 تن متهم شده اند.

تحقیقات ادامه داشته و دولت انتظار دارد که دست کم صد نفر دیگر هم متهم شناخته شوند.

وزارت دادگستری آمریکا این موارد را طی یک سری اسناد دادگاهی مشابه برای درخواست از قضات به منظور به عقب انداختن ضرب الاجلها در پرونده های معوق پیگرد قضایی فاش کرده است.

در این اسناد بیان شده است: تحقیقات و پیگرد قضایی در قبال حمله به کنگره آمریکا احتمالا یکی از بزرگترین موارد در تاریخ آمریکا چه به لحاظ تعداد متهمانی که تحت پیگرد قرار می گیرند و چه به لحاظ ماهیت و حجم اسناد و مدارک خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان های آمریکایی به دنبال دستگیری 100 متهم دیگر در پرونده حمله به کنگره

دادستان های آمریکایی به دنبال دستگیری 100 متهم دیگر در پرونده حمله به کنگره