موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-04-23فناوري

تغییرات بزرگ در دستگاه های اپل در راه است


اپل در حال آماده سازی اصلاحات عمده در سیستم عامل موبایل خود است که شامل ارتقای نحوه مدیریت نوتیفیکیشنها توسط کاربر، هوم اسکرین بازطراحی شده آی پد، به روزرسانی قفل صفحه نمایش و حفاظتهای حریم خصوصی جدید برای دستگاه های پرچمدار این شرکت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت: تغییرات در حال طراحی قرار است در قالب iOS 15 و iPadOS 15 که به روزرسانی های نرم افزاری بزرگ برای آیفون و آی پد هستند، عرضه شوند.

اپل به روزرسانی های نرم افزاری خود را که نام کد آنها اسکای است، در کنفرانس آتی طراحان جهانی که از هفتم ژوئن آغاز می شود، اعلام خواهد کرد.

اپل هر ساله به روزرسانی های نرم افزاری بزرگی برای همه دستگاه های مهم خود عرضه می کند تا کاربران را هچنان در اکوسیستم خود حفظ کند و دستگاه های بیشتری فروخته و طراحان را به ساخت اپلیکیشنهای جدید تشویق کند.

اپل معمولا به روزرسانی های نرم افزاری را در حدود سپتامبر نزدیک به زمان رونمایی مدل جدید آیفون عرضه می کند.

با توجه به این که چند هفته دیگر به زمان برگزاری کنفرانس جهانی طراحان باقی مانده است، این شرکت ممکن است قابلیتها را تغییر داده یا زمان به روزرسانی آنها را به تاخیر بیاندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات بزرگ در دستگاه های اپل در راه است

تغییرات بزرگ در دستگاه های اپل در راه است