مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-23اقتصادي

معاون توانیر: تابستان بسیار سختی خواهیم داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی رخشانی مهر در یک گفت وگوی تلویزیونی اظهار کرد: امسال شاهد کاهش 30 تا 35 درصدی بارش ها هستیم که همین موضوع باعث شده تا به همین میزان کمبود در تولید برق نیروگاه های برق آبی داشته باشیم و به این دلیل ناچار از تدوین .

- معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: در انتظار تابستان سختی نیستیم بلکه می دانیم تابستان بسیار سختی پیش رو داریم چرا که شاهد افت شدید ذخایر سد های کشور به دلیل کاهش بارندگی ها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی رخشانی مهر در یک گفت وگوی تلویزیونی اظهار کرد: امسال شاهد کاهش 30 تا 35 درصدی بارش ها هستیم که همین موضوع باعث شده تا به همین میزان کمبود در تولید برق نیروگاه های برق آبی داشته باشیم و به این دلیل ناچار از تدوین برنامه های جایگزین برای جبران کمبود تولید برق نیروگاه های برق آبی هستیم.

وی افزود: تابستان امسال سخت نیست، بسیار سخت است چرا که علاوه بر کاهش بارندگی ها و محدودتر شدن استفاده از پتانسیل نیروگاه های برق آبی، شاهد افزایش دما، شرایط کرونایی کشور، استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز و.

هستیم که همگی باعث شده تا تراز تولید و مصرف بهم خورده و منفی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون توانیر: تابستان بسیار سختی خواهیم داشت

معاون توانیر: تابستان بسیار سختی خواهیم داشت