مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-04-23اقتصادي

بازار مرغ آرام شد/ خرید 50 هزارتن پیاز مازاد کشاورزان


وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تا چندی قبل بازار مصرف با وجود توزیع روزانه 1900 تن مرغ در تهران باز هم تشنه بود، گفت: الان روزانه 1200 تن مرغ برای تهران عرضه می شود، - به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از اقدام به کاشت پیاز کردند و باعث شدند بازار پیاز از تعادل خارج شود.

وی با اعلام اینکه وزارت جهاد تاکنون با خرید بیش از 50 هزار تن پیاز سعی کرده از این قشر زحمت کش حمایت کند، گفت: حمایت ها باز هم ادامه خواهد داشت، اما کشاورزان عزیز هم باید همکاری کنند و در مناطقی که توصیه می شود گیاه دیگری را کاشت کنند تا با انباشت برخی محصولات مواجه نشویم.

وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه در همین راستا مصوبه ای به کمیسیون زیربنایی هیئت وزیران ارسال شده است، گفت: ان شاءلله با تصویب این مصوبه بحث الگوی کشت با یک قانون مندی بیشتری پیگیری می شود و دیگر به دلیل نبود اطلاعات کافی یا تمایل کشاورزان به سود بیشتر، شاهد بروز مشکلاتی نظیر انباشت محصولات زراعی در کشور نخواهیم بود.

خاوازی همچنین با اعلام اینکه از 11 فروردین مسئولیت ساماندهی کارگروه مرغ به وزارت جهاد داده شده است، گفت: بازار مرغ تحت کنترل است و نقاط حساس بررسی و پایش شدند.

وی برنامه ریزی نامناسب را یکی از نیاز های اصلی بازار مرغ خواند و گفت: استان سیستان و بلوچستان روزانه به 250 تن مرغ نیاز دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مرغ آرام شد/ خرید 50 هزارتن پیاز مازاد کشاورزان

بازار مرغ آرام شد/ خرید 50 هزارتن پیاز مازاد کشاورزان