مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-23بين الملل

سرنشینان کرو-2 به فضا رفتند


شرکت اسپیس ایکس چهار فضانورد از سه آژانس فضایی مختلف را امروز(سوم اردیبهشت) به ایستگاه بین المللی فضایی فرستاد و از موشک و کپسول های چندبار مصرف برای این سفر استفاده کرد.

- شرکت اسپیس ایکس چهار فضانورد از سه آژانس فضایی مختلف را امروز(سوم اردیبهشت) به ایستگاه بین المللی فضایی فرستاد و از موشک و کپسول های چندبار مصرف برای این سفر استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این فضانوردان که از آمریکا، ژاپن و فرانسه هستند در ساعت 5:49 به وقت منطقه زمانی شرقی(14:19 دقیقه به وقت تهران) از پایگاه فضایی کندی در کیپ کاناورال، فلوریدا به فضا رفتند.

مسافران این فضاپیما شین کیمبرو(Shane Kimough) و مگان مک آرتور(Megan McArthur) از ناسا، آکی هیکو هوشیده(Akihiko Hoshide) از آژانس فضایی ژاپن و توماس پسکت(Thomas Pesquet) فرانسوی از آژانس فضایی اروپا بودند.

موشک فالکون9 که مسافران کرو-1 را باخود به فضا برده بود و کپسول کرو دراگون که در ماه مه 2020 باب بهنکن(Bob Behnken) و داگ هرلی(Doug Hurley) را به خاک آمریکا بازگردانده بود در این سفر مورد استفاده قرار گرفته است.

در ساعت 3:37 دقیقه بامداد منطقه زمانی شرقی(12:07 تهران) ایستگاه بین المللی فضایی در توییتی اعلام کرد که خدمه درون کپسول قرار گرفتند و آماده پرتاب هستند و صندلی آن ها نیز به حالت خمیده درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنشینان کرو-2 به فضا رفتند

سرنشینان کرو-2 به فضا رفتند