مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-04-23اقتصادي

استخراج رمز ارز، تراز تولید و مصرف برق را منفی کرد


 استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز باعث شده تا تراز تولید و مصرف بهم خورده و منفی باشد.

- معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز باعث شده تا تراز تولید و مصرف بهم خورده و منفی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از توانیر غلامعلی رخشانی مهر گفت: ما در انتظار تابستان سختی نیستیم بلکه می دانیم تابستان بسیار سختی پیش رو داریم چرا که شاهد افت شدید ذخایر سدهای کشور به علت کاهش بارندگی ها هستیم.

رخشانی مهر افزود: امسال شاهد کاهش 30 تا 35 درصدی بارش ها هستیم که همین موضوع باعث شده تا به همین مقدار نیز از ظرفیت تولید برق نیروگاه های برق آبی کاهش یابد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر در پاسخ به اینکه آیا تابستان سختی را پیش بینی می کنید، گفت: تابستان امسال سخت نیست، بسیار سخت است چرا که علاوه بر کاهش بارندگی ها و محدودتر شدن استفاده از پتانسیل نیروگاه های برق آبی، شاهد افزایش دما، شرایط کرونایی کشور، استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز هستیم که همگی باعث شده تا تراز تولید و مصرف بهم خورده و منفی باشد.

رخشانی مهر با بیان اینکه در حال آماده شدن برای گذر از تابستان سخت امسال هستیم، گفت: برنامه ریزی ها از سال گذشته انجام شده و پیش بینی ها بر اساس سنجش شاخص ها صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخراج رمز ارز، تراز تولید و مصرف برق را منفی کرد

استخراج رمز ارز، تراز تولید و مصرف برق را منفی کرد