مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-04-23ورزشي

هیچ‎گاه ادعا نکردیم که فقط ما انقلابی هستیم


سخنگوی شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خراسان رضوی گفت: ما هیچوقت ادعا نکرده ایم که فقط ما انقلابی هستیم و دیگران انقلابی نیستندزمانی که یک ائتلاف صورت می گیرد مفهومش این است که یک مقصد مشترک را طی کند که این ائتلاف نافی ائتلاف های دیگر نیست.

- ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خراسان رضوی گفت: ما هیچوقت ادعا نکرده ایم که فقط ما انقلابی هستیم و دیگران انقلابی نیستندزمانی که یک ائتلاف صورت می گیرد مفهومش این است که یک مقصد مشترک را طی کند که این ائتلاف نافی ائتلاف های دیگر نیست.

حمیدرضا ترقی در برنامه لایو اینستاگرامی در رابطه با انتخابات شورای شهر مشهد و لیست انتخاباتی در این شهر بیان کرد: با توجه به اینکه در این دوره انتخابات شورای شهر را در پیش رو داریم به تناسب کمیسیون های شورای شهر، هشت نفر از متخصصانی که در این زمینه تجربه داشتند یا در حوزه مربوط به این کمیسیون ها در سطح شهر فعال بودند را از بین پنجاه نفر پیشنهادی انتخاب کردیم تا در کمیته تطبیق مورد ارزیابی قرار بگیرند.

وی در خصوص ساختار این شورا و ائتلاف افزود: بنابراین شاکله شورای ائتلاف، ساختاری است مرکب از30 تشکل سیاسی و بالغ بر ده ها تشکل فرهنگی اجتماعی از قبیل طلاب، تشکل های حاشیه شهر، ورزشکاران، ایثارگران، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ‎گاه ادعا نکردیم که فقط ما انقلابی هستیم

هیچ‎گاه ادعا نکردیم که فقط ما انقلابی هستیم