مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-04-23اقتصادي

آغاز هفته هرمزگان از فردا


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از آغاز هفته هرمزگان در آستانه روز ملی خلیج فارس با اجرای دهها برنامه فرهنگی و اجتماعی به منظور معرفی ویژگی های هرمزگان در عرصه های گوناگون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی در گفت وگویی رسانه ای عنوان کرد: هفته هرمزگان از 4 تا 9 اردیبهشت با ویژه برنامه های متعددی به بیان و معرفی استعدادها و ظرفیت های این استان در ابعاد منطقه ای و ملی می پردازد.

وی افزود:  هفته هرمزگان تجلی بیان ظرفیت ها و استعدادهای این استان در تمامی حوزه های فرهنگی، هنری، ورزشی، اقتصادی، تجارت، صنعت، کشاورزی، شیلات و .

است و بستری خواهد بود که از طریق آن می توان هرمزگان را در سطح ملی و بین المللی معرفی کرد.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: هرمزگان نماد همدلی، اتحاد، همگرایی و همزیستی مردم هرمزگان در طول تاریخ است و مردم این خطه توانسته اند در ارتباط با فرهنگ های همجوار و حتی ملت های آفریقا و شرق دور، فرهنگ و باورها، ارزش ها، آداب و رسوم خود را در گستره ی وسیعی از جهان بسط و گسترش دهند و در این مراوده نیز فرهنگ خود را به زیور زیبایی نیز بیارایند.

کمالی با اشاره به نقش مردم هرمزگان به عنوان حافظان مرزهای فرهنگی و دریایی کشور، خاطرنشان کرد: خلیج فارس آبراهه ای بوده که هرمزگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته هرمزگان از فردا

آغاز هفته هرمزگان از فردا