مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-23دانش

چگونه در آزمون ملی پزشکی عمومی سال 1400 شرکت کنیم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون ملی پزشکی عمومی به منظور ارزیابی دانش و مهارت تمامی فارغ التحصیلان رشته پزشکی خارج از کشور است که در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت تحصیل کرده اند؛ - شرایط و نحوه شرکت در آزمون ملی پزشکی عمومی سال 1400 مشخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون ملی پزشکی عمومی به منظور ارزیابی دانش و مهارت تمامی فارغ التحصیلان رشته پزشکی خارج از کشور است که در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت تحصیل کرده اند؛ برگزار می شود.

این افراد پس از تشکیل پرونده مجاز به شرکت در آزمون هستند.

نحوه معرفی متقاضیانمعرفی متقاضیان جهت شرکت در مرحله نظری آزمون ملی پزشکی عمومی، توسط مر کز خدمات آموزشی و پس از بررسی مدارک اولیه و تطابق آن با ضوابط آیین نامه ارزشیابی صورت می پذیرد.

پس از قبولی متقاضی در آزمون مرحله نظری و طی دوره کارورزی مورد نیاز، معرفی به دانشگاه های مجری امتحانات عملی به عهده کمیته آزمون ملی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی است.

ترکیب کمیته آزمون ملی پزشکی عمومی شامل دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی، رییس مرکز خدمات آموزشی و 3 نفر عضو هیئت علمی (به پیشنهاد دبیر شورا و با حکم معاونت آموزشی وزارت) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه در آزمون ملی پزشکی عمومی سال 1400 شرکت کنیم؟

چگونه در آزمون ملی پزشکی عمومی سال 1400 شرکت کنیم؟