مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-23بين الملل

پوتین پیشنهاد دیدار با زلنسکی را پذیرفت


رییس جمهور روسیه در واکنش به پیشنهاد همتای اوکراینی خود برای دیدار و گفت وگو با وی در منطقه «دونباس»، گفت آمادگی دارد هر زمان که برای زلنسکی مقدور باشد با او در مسکو درباره روابط دوجانبه گفت وگو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در واکنش به اعلام آمادگی ولودمیر زلنسکی همتای اوکراینی خود برای دیدار و گفت وگو با وی، اعلام کرد هر زمان که برای زلنسکی مناسب باشد آماده است تا با او در مسکو درباره روابط دوجانبه گفت وگو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس ، پوتین هنگام گفت وگو با الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس در واکنش به پیشنهاد زلنسکی برای دیدار در منطقه دونباس در شرق اوکراین، گفت: اگر قرار است درباره گسترش روابط دوجانبه صحبت کنیم، هر زمان که برای رییس جمهور اوکراین مناسب باشد، در مسکو پذیرای وی خواهیم بود.

پیشتر و در میانه تنش های مسکو و کی یف، رییس جمهور اوکراین از همتای روس خود دعوت کرد با یکدیگر در هر نقطه ای از منطقه درگیری دونباس در شرق اوکراین که در آن تنش ها میان استقلال طلبان حامی روسیه با نظامیان ارتش اوکراین رو به افزایش است، دیدار کنند.

وی در یک پیام ویدئویی که روز سه شنبه منتشر شد، گفت مشاوران چهار کشور گروه نرماندی (آلمان، روسیه، اوکراین و فرانسه) و همچنین زیرگروه امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین پیشنهاد دیدار با زلنسکی را پذیرفت

پوتین پیشنهاد دیدار با زلنسکی را پذیرفت