مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-04-23بين الملل

وزیر خارجه پاکستان: روابط مان با ایران عمق بیشتری یافته است


وزیر امور خارجه پاکستان پس از سفر به ایران در بیانیه ای به موضوعات مطرح شده در مذاکراتش با مقامات ایران و نتایج این سفر پرداخت.

- وزیر امور خارجه پاکستان پس از سفر به ایران در بیانیه ای به موضوعات مطرح شده در مذاکراتش با مقامات ایران و نتایج این سفر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه دیلی تایمز پاکستان، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان پس از سفر به ایران در بیانیه ای ویدیویی گفت که روابط دوستانه میان دو کشور پس از سفرش عمق بیشتری یافته است و در مسیر تاثیرگذاری و همکاری پیش می رود.

قریشی گفت که رییس جمهور ایران تصدیق کرده است که روابط دوجانبه میان پاکستان و ایران طی دو سال و نیم گذشته به طرز چشمگیری بهبود یافته است.

او گفت که دیدارهایش با حسن روحانی رییس جمهور، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران بر تقویت روابط دوجانبه و ارتقای روابط میان ملت های دو کشور متمرکز بوده است.

وزیر امور خارجه پاکستان همچنین گفت: موافقت شد که مجلس ایران هم مانند پاکستان نقشی در مقابله با جریان رو به رشد اسلام هراسی در غرب داشته باشد.

او افزود که تهران و اسلام آباد درباره وضعیت افغانستان، اتفاق نظر بیشتری درباره مسئله تلاش ها در راستای صلح و ثبات دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه پاکستان: روابط مان با ایران عمق بیشتری یافته است

وزیر خارجه پاکستان: روابط مان با ایران عمق بیشتری یافته است