مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-04-23سياسي

سفر زیارتی به عراق در «طوفان کرونا»


درحالی که ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد با عراق را عامل اصلی سرایت ویروس جهش یافته کرونا به ایران دانسته و این تردد را محدود کرده، اما برخی گروه ها با وعده دعوتنامه و ویزا مردم را برای سفر زیارتی به این کشور تشویق کرده و کاروان اعزام می کنند.

- درحالی که ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد با عراق را عامل اصلی سرایت ویروس جهش یافته کرونا به ایران دانسته و این تردد را محدود کرده، اما برخی گروه ها با وعده دعوتنامه و ویزا مردم را برای سفر زیارتی به این کشور تشویق کرده و کاروان اعزام می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفر زیارتی به عتبات عالیات از یک سال پیش، همزمان با همه گیری ویروس کرونا با هماهنگی دولت عراق متوقف شد.

عراق حتی در اربعین گذشته، از ورود زائران خارجی به این کشور جلوگیری کرد.

با این حال، سازمان حج و زیارت در سال 99 اعلام کرد به دنبال مطالبه ای که در کشور برای انجام سفر زیارتی به عتبات عالیات وجود دارد، طرحی را برای برقراری دوباره این سفرها با رعایت پروتکل های بهداشتی به دولت عراق پیشنهاد کرده که مقامات دو کشور برای ازسرگیری این سفرها هنوز به توافق نهایی نرسیده اند.

رییس سازمان حج و زیارت که مسؤول اعزام رسمی کاروان های زیارتی به عراق است، در دیداری که با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت داشت، آمادگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر زیارتی به عراق در «طوفان کرونا»

سفر زیارتی به عراق در «طوفان کرونا»