مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-04-23بين الملل

پیشنهاد مسکو به واشنگتن برای احیای گفتگوها پیرامون تهدیدات سایبری


وزارت خارجه روسیه از پیشنهاد مسکو به واشنگتن برای احیای گفتگوها در حوزه جلوگیری از تهدیدهای سایبری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مقامات کرملین به ایالات متحده فرصتی را برای احیای مجاری تخصصی جهت انجام گفتگو- از جمله در بالاترین سطوح- را برای جلوگیری از تهدیدهای سایبری پیشنهاد داده است.

یک سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که از منظر روسیه، یکی از نخستین گام ها در مسیر درست واکنش واشنگتن به پیشنهاد ما برای احیای گفتگوهای روسیه- ایالات متحده در حوزه امنیت اطلاعات بین المللی خواهد بود که در بیانیه ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در 25 سپتامبر 2020 مطرح شد .

به گفته این مقام وزارت خارجه روسیه، طرح ابتکاری مسکو اتخاذ مجموعه ای از تدابیر عملی را برای برقراری مجدد روابط دوجانبه در حوزه استفاده از فناوری اطلاعاتی و ارتباطی را مطرح می کند، از جمله احیای چارچوبهای گفتگوی تخصصی و مجاری ارتباطی در سطوح بالا .

طبق بیانیه وزارت خارجه، طرح ابتکاری و پیشنهادی روسیه همچنین شامل دستیابی به یک توافق برای جلوگیری از حوادث در فضای اطلاعاتی، تبادل ضمانتهایی برای عدم مداخله در امور داخلی یکدیگر و همچنین دستیابی به یک توافق جهانی برای تعهدسپاری سیاسی از سوی کشورهایی است که از حمله به یکدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد مسکو به واشنگتن برای احیای گفتگوها پیرامون تهدیدات سایبری

پیشنهاد مسکو به واشنگتن برای احیای گفتگوها پیرامون تهدیدات سایبری