مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-04-23سياسي

غنی سازی 60 درصد اورانیوم یک عرض اندام برابر عملیات های تروریستی بود


غنی سازی 60 درصد اورانیوم یک عرض اندام مهم علمی در برابر همه کشورهای جهان و به ویژه آمریکا و متحدانش بود تا همگان بدانند با عملیات تروریستی و خرابکانه زیرساخت های علمی ما از بین نمی رود.

- بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در داروهاست اما بیشتر برای نشان دادن قدرت علمی ما به جهانیان است و باید کشورهایی که علیه ما دائما در حال فضاسازی رسانه ای هستند باید بدانند که ما قادر به انجام غنی سازی 80 درصد نیز هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز آمریکا و غرب از این مسأله ناراحتند که جمهوری اسلامی ایرانی که 40 سال علیه اش فضاسازی کردند که یک کشور عقب مانده است، چند سالی است غنی سازی اورانیوم را در دستورکار خود دارد، کاری که کمتر از 10 کشور  جهان قادر به انجام آن هستند و ایران امروز جزو کلوب هسته ای است.

نوباوه خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و متحدانش با این پرسش مواجه شده اند که چه شد ایرانی که این همه علیه اش تبلیغات می شد که عقب مانده است امروز به غنی سازی اورانیوم با غنای 60 درصد دست یافته است؟ وی افزود: ترس دیگر آمریکا از این است که ایران به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل نشود که این کار هم در حال انجام است و برخی جریانات و کشورها در سطح جهان از ایران به عنوان یک الگو در حال بهره گرفتن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غنی سازی 60 درصد اورانیوم یک عرض اندام برابر عملیات های تروریستی بود

غنی سازی 60 درصد اورانیوم یک عرض اندام برابر عملیات های تروریستی بود