مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-04-23سياسي

4 استان در صدر رعایت کنندگان پروتکل های بهداشتی


دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، رتبه بندی آخرین وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان های کشور در بازه زمانی 18 تا 25 فروردین 1400 را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ایلام و سیستان و بلوچستان را دو استانی بر شمرد که در دوره زمانی 25-18 فروردین 1400، رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح آنها بین 28 تا 32 درصد بوده است.

وی همچنین گروه استان هایی که در همین بازه زمانی، رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح آنها بین 33 تا 55 درصد بوده است را شامل آذربایجان غربی، البرز، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، گلستان، مرکزی، مازندران و همدان، اعلام کرد.

معاون توسعه منطقه ای وزارت کشور، آذربایجان شرقی، اصفهان، بوشهر، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، قم، فارس، کرمان، لرستان، کرمانشاه، کردستان و هرمزگان را استان هایی دانست که در این مدت، رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح آنها بین 56 تا 65 درصد بوده است.

دین پرست همچنین استان هایی که رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح آنها از 18 تا 25 فروردین 1400، بین 66 تا 76 درصد بوده است را شامل زنجان، تهران، سمنان و یزد، معرفی کرد.

دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا ، با اشاره به ضرورت استمرار و تقویت روند تشدید بازرسی ها در هفته های اخیر، آخرین اقدامات مربوط به تشدید بازرسی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 استان در صدر رعایت کنندگان پروتکل های بهداشتی

4 استان در صدر رعایت کنندگان پروتکل های بهداشتی