مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-04-23بين الملل

مک کنزی: بدون آمریکا ارتش افغانستان فرو می پاشد


ژنرال ارشد آمریکایی به ارائه یک ارزیابی صریح درباره آینده بعد از خروج نظامیان آمریکایی ازافغانستان پرداخته و نسبت به دشوار شدن کار برای نظامیان افغان به منظور مهار طالبان بدون کمک واشنگتن هشدار داد.

- ژنرال ارشد آمریکایی به ارائه یک ارزیابی صریح درباره آینده بعد از خروج نظامیان آمریکایی ازافغانستان پرداخته و نسبت به دشوار شدن کار برای نظامیان افغان به منظور مهار طالبان بدون کمک واشنگتن هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ان.

بی.

سی نیوز، ژنرال کنت مک کنزی در اظهاراتی در جریان یک نشست استماع در مجلس سنای آمریکا و همینطور یک کنفرانس خبری در پنتاگون گفت، با خروج نیروهای خارجی تحت رهبری آمریکا از افغانستان در ماه سپتامبر آینده نیروهای امنیتی افغانستان بدون پشتیبانی مالی آمریکا فروخواهند پاشید و کار برای هدف گرفتن شبه نظامیان القاعده دشوارتر خواهد شد.

مک کنزی که فرمانده واحد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا است به ارائه یک ارزیابی صریح درباره ریسک های مرتبط با تصمیم جو بایدن، رییس جمهور آمریکا برای خارج ساختن سربازان آمریکایی از افغانستان تا 11 سپتامبر پرداخت.

مک کنزی ابتدا به کمیته نیروهای مسلح سنا گفت:نگرانی من درباره قابلیت ارتش افغانستان برای حفظ مواضعی که هم اکنون در اختیار دارند بدون برخورداری آنها از پشتیبانی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مک کنزی: بدون آمریکا ارتش افغانستان فرو می پاشد

مک کنزی: بدون آمریکا ارتش افغانستان فرو می پاشد