مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-04-23اقتصادي

پرداخت 12 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در سمنان


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: 12 میلیارد و 180 میلیون ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری از سوی این اداره کل در یک سال گذشته پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، حمیدرضا دوست محمدی اظهار کرد: 12 میلیارد و 180 میلیون ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری از سوی این اداره کل در یک سال گذشته به 6 پروژه پرداخت شد و شرایط اشتغال 22 نفر را فراهم کرد.

او پرداخت این تسهیلات را در ایجاد شرایط اشتغال پایدار و افزایش درآمد روستاییان و عشایر مؤثر دانست و گفت: طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در روستاها و مناطق زیر 10 هزار نفر جمعیت به اجرا درآمده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان اضافه کرد: این تسهیلات به طرح های صنایع دستی، بوم گردی و تأسیسات گردشگری در استان پرداخت شده است.

دوست محمدی گفت: روستاییان و عشایر از عوامل مهم و اثرگذار در تسهیل و تسریع روند توسعه اقتصادی هستند و بخش صنایع دستی و اقامتی روستایی برای گردشگران از جذابیت ویژه ای برخوردار است.

او گفت: اجرای موفق طرح های پایدار اشتغال روستایی و عشایر، موجب کاهش حاشیه نشینی، کاهش مهاجرت به شهرها، ماندگاری سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 12 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در سمنان

پرداخت 12 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در سمنان