مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-04-23اقتصادي

سال سخت آبی در هرمزگان/افتتاح فاز نهایی آب شیرینکن بندرعباس هفته آینده


طی چهار سال اخیر اقدامات کم نظیر و بسیار مهمی در راستای تامین آب پایدار در هرمزگان با سرمایه گذاری های بزرگ توسط دولت صورت گرفته و در حال حاضر معادل نیمی از مصرف آب در هرمزگان از طریق شیرین سازی آب دریا با احداث آب شیرین کن ها تامین می شود.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: طی چهار سال اخیر اقدامات کم نظیر و بسیار مهمی در راستای تامین آب پایدار در هرمزگان با سرمایه گذاری های بزرگ توسط دولت صورت گرفته و در حال حاضر معادل نیمی از مصرف آب در هرمزگان از طریق شیرین سازی آب دریا با احداث آب شیرین کن ها تامین می شود.

فریدون همتی شب گذشته(دوم اردیبهشت ماه) در نشست شورای حفاظت از منابع آب استان، با اشاره به بارش 12میلی متری در بازه زمانی مهرماه 99 تا فروردین ماه سال جاری و کاهش 88درصدی میزان بارندگی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، اظهار داشت: میزان مصرف آب شرب استان هشت هزار و 300لیتر در ثانیه است که دوهزار و 500لیتر کسری تولید آب داریم و به لحاظ تأمین و مدیریت منابع آب شرب و کشاورزی سال سختی پیش رو داریم.

استاندار هرمزگان با اشاره به اقداماتی که در خصوص مدیریت منابع آبی و جبران کمبود آب در استان در حال انجام است، افزود: پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه، فاز نهایی آب شیرین کن 100هزار مترمکعبی بندرعباس به صورت ویدئو کنفرانس و به ارزش یک هزار و 400


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال سخت آبی در هرمزگان/افتتاح فاز نهایی آب شیرینکن بندرعباس هفته آینده

سال سخت آبی در هرمزگان/افتتاح فاز نهایی آب شیرینکن بندرعباس هفته آینده