مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-04-22ورزشي

اشتهای سیری ناپذیر یزدانی برای حضور در میادین تدارکاتی


ستاره کشتی ایران و جهان پس از کسب قهرمانی در آسیا بار دیگر اعلام کرد همچنان مشتاق است تا قبل از بازی های المپیک در مسابقات رسمی و تدارکاتی دیگری هم شرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همانطور که پیش بینی می شد حسن یزدانی توانست با اقتدار در برابر رقبای آسیایی خود ظاهر شود و در نهایت عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کند.

حسن یزدانی در رقابتهای قهرمانی آسیا تمامی حریفان خود را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و ثابت کرد کلاس کشتی او یک سر و گردن بالاتر از مدعیان این قاره است.

او ابتدا هایاتو ایشیگورو از ژاپن را 10 بر صفر مغلوب کرد.

سپس با همین نتیجه مصطفی العبید از عراق را به راحتی برد و در فینال هم دیپاک پونیا از هند را شکست داد.

این آزادکار هندی همان حریفی است که در فینال رقابتهای جهانی 2019 قزاقستان به دلیل مصدومیت از رویارویی با حسن یزدانی خودداری و بدون مبارزه به مدال نقره جهان بسنده کرد.

اما نکته جالب توجه اینجاست که حسن یزدانی همچنان بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا بدون توجه به حساسیت بالای روزهای باقیمانده تا المپیک، تشنه حضور در میادین تدارکاتی و رسمی بیشتر است.

یزدانی بعد از فینال آسیا صراحتاً اعلام کرد اگر لازم باشد تا المپیک حتماً در تورنمنت دیگری شرکت می کند تا به آمادگی بیشتری برسد و در نهایت با خوشرنگ ترین مدال المپیک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتهای سیری ناپذیر یزدانی برای حضور در میادین تدارکاتی

اشتهای سیری ناپذیر یزدانی برای حضور در میادین تدارکاتی