مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 22:302021-04-22سياسي

عطش کاندیداتوری پیش از تابستان 1400/ به نام ریاست جمهوری، به کام وزارتخانه!


در شرایطی که تنها طی همین هفته اخیر، 4، 5 چهره دیگر نیز رسما اعلام کاندیداتوری کرده اند، روی کاغذ چیزی در حدود یکصد نفر خود را در قد و قواره کاندیداتوری ریاست جمهوری و البته حضور در کابینه رییس جمهوری منتخب می بینند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: بحث از انتخابات، بحث از رقابت جناح ها و چهره های سیاسی است.

بحث از اینکه راهبرد و رویکرد هر کاندیدای انتخاباتی نسبت به این و آن موضوع و مساله فرهنگ، جامعه، اقتصاد و سیاست چیست و در تقابل با راهبرد و رویکرد رقبا، در هر موضوع چه وضع و حالی دارد.

اما حاشیه این مباحث اصلی و به اصطلاح درجه یک انتخاباتی، همواره مباحث دیگری نیز مطرح می شوند که اگرچه در بررسی های کوتاه مدت و باتوجه به اهمیت کمیت زمان در هر رقابت سیاسی-انتخاباتی، معمولا چندان مورد توجه قرار نمی گیرند اما اتفاقا به جهاتی حتی می توانند از آن مباحثی که در شرایط خاص انتخابات در اولویت قرار گرفته اند نیز راهبردی تر و اثرگذارتر باشند.

مسائل و موضوعاتی چون تحزب و لزوم برگزاری انتخابات حزبی، گرفت وگیرهای قانون انتخابات و آسیب های ریز و درشت در مرحله نام نویسی کاندیداها، بحث پردامنه نظارت مبتنی بر استصواب در بررسی صلاحیت کاندیداها و البته چند و چون نظارت بر انتخابات غیرالکترونیک و سرکشی مقابل حرکت به سوی الکترونیکی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطش کاندیداتوری پیش از تابستان 1400/ به نام ریاست جمهوری، به کام وزارتخانه!

عطش کاندیداتوری پیش از تابستان 1400/ به نام ریاست جمهوری، به کام وزارتخانه!