مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 22:302021-04-22سياسي

برنامه جدید صداوسیما علیه دولت و تیم مذاکره کننده را چه کسی تهیه کرد؟


از حسن حاج کرمی خوزانی به عنوان تهیه کننده مستند 20 دقیقه ای «فروشنده» یا «پایان بازی» نام برده شده که گفته می شود به جریان پایداری و طیف تندروی اصولگرا نزدیک است همچنین کارگردان و دیگر تهیه کننده این مستند نیز محسن مقصودلو است که خود را فعال رسانه ای- .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: روزهای فروردین و اردیبهشت 1400یادآور روزهای تیر ماه 1394و شاید هم دی همان سال است که تیم های مذاکره کننده ایرانی و غیرایرانی با صدور بیانیه مشترک آغاز اجرای برجام راهی وین و مقر سازمان ملل در این شهر شدند.

این روزها تیم مذاکره کننده هنوز در وین است.

بحث بر سر احیای برجام بالا گرفته است.

طرف های درگیر مذاکره هر کدام تلاش می کنند با حمایت هایی که از سوی نیروهای تصمیم ساز و تصمیم گیر داخلی دارند در راستای تامین منافع ملی شان گام های اساسی تری بردارند و تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی هم با پشتوانه یک تصمیم حاکمیتی به دنبال احیای برنامه جامع اقدام مشترک است.

همزمان با اتفاقاتی که در وین و بیش از هزارمایل دورتر درحال رقم خوردن است در تهران و از ساختمان شیشه ای جام جم هم صدایی شنیده می شود که مشابه آن از لابی های قدرت اسراییلی، جمهوری خواهان تندروی کنگره و رسانه های ذی نفوذ آنها نیز به گوش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جدید صداوسیما علیه دولت و تیم مذاکره کننده را چه کسی تهیه کرد؟

برنامه جدید صداوسیما علیه دولت و تیم مذاکره کننده را چه کسی تهیه کرد؟