مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 21:402021-04-22سياسي

دولت اسلامی موظف به هموار کردن مسیر بهشت است


دولت اسلامی باید راه رفتن به بهشت را هموار و تعداد جهنمی ها را کاهش دهد اما متأسفانه نگاه بعضی از مسئولان در این زمینه اصلاً قابل توجیه نیست.

- ایسنا/قم عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت اسلامی باید راه رفتن به بهشت را هموار و تعداد جهنمی ها را کاهش دهد اما متأسفانه نگاه بعضی از مسئولان در این زمینه اصلاً قابل توجیه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی در ادامه سلسله مباحث تفسیر قرآن کریم در حرم کریمه اهل بیت(س) عنوان کرد: تلاش در راستای گسترش خداترسی و تقوا میان مردم از اصلی ترین شاخصه های دولت اسلامی بر اساس آیه 96 سوره اعراف است.

وی افزود: خداوند در این آیه راه حل بسیاری از مشکلات را تقوای الهی می داند و گوش زد می کند در صورت رعایت تقوا برکات آسمان و زمین بر مخلوقات نازل می شود.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: راه نجات از مشکلات در صورت داشتن تقوا ایجاد خواهد شد و بر اساس آیات راه نجات خداترسی است و دولت اسلامی در مرحله اول باید خود را مستلزم به رعایت تقوا بداند و در مراحل بعدی این صفت را در جامعه گسترش دهد.

سخنران حرم بانوی کرامت اظهار کرد: رعایت تمامی موازین تقوا بر اساس ظرفیت های دولت امری ضروری است و اگر خداترسی صورت نگیرد نمی توان مشکلات را مرتفع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اسلامی موظف به هموار کردن مسیر بهشت است

دولت اسلامی موظف به هموار کردن مسیر بهشت است