مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 19:102021-04-22بين الملل

سوریه:چتر حمایتی شورای امنیت موجب تشویق اسراییل برای تجاوز است


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که شورای امنیت از بازخواست مقامات رژیم اشغالگر به جرم ارتکاب اقدامات خصمانه، نقض قانون بین المللی و منشور سازمان ملل و اقدامات سرکوبگرانه عاجز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل سوریه با بیان اینکه جولان اشغالی بخش جدایی ناپذیر از خاک سوریه است بر حق دمشق برای باز پس گرفتن جولان اشغالی از تمامی راههایی که قانون بین الملل آن را تضمین کرده است، تاکید کرد.

بسام صباغ باردیگر خواستار تلاش شورای امنیت سازمان ملل برای تضمین اجرای قطعنامه شماره 497 مصوب سال 1981 و الزام رژیم اشغالگر اسراییل به توقف شهرک سازی ها و اقدامات سرکوبگرانه در حق اهالی جولان اشغالی سوریه و خروج کامل این رژیم از جولان اشغالی تا خط 4 ژوئن 1967 شد.

نماینده دائم سوریه در نشست مجازی شورای امنیت در باره اوضاع خاورمیانه گفت: گذشت بیش از پنج دهه اشغال سرزمین های عربی از سوی اسراییل تهدیدی برای امنیت و ثبات منطقه و صلح و امنیت بین المللی شمرده می شود و تداوم این اشغالگری ها، بهترین دلیل بر شکست شورای امنیت در انجام مسئولیت هایش برای پایان دادن به اشغالگری است که عامل اصلی ادامه تنش و درگیری ها در منطقه ما به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه:چتر حمایتی شورای امنیت موجب تشویق اسراییل برای تجاوز است

سوریه:چتر حمایتی شورای امنیت موجب تشویق اسراییل برای تجاوز است