مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 18:452021-04-22ورزشي

بازیکنان نساجی درشوک گل تیم سپاهان بودند/نگران وضعیت تیم نیستیم


مربی تیم فوتبال نساجی گفت، متأسفانه بازیکنان تیم ما پس از شوک ناگهانی ملی پوش تیم سپاهان حداقل تا پایان بازی درشوک غافلگیری بودند ونتوانستند به خوبی از موقعیت ها استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل اسماعیلی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش نساجی مازندران برابر سپاهان اصفهان که با شکست یک بر صفر به سود تیم میهمان همراه شده بود، افزود: از قبل هم پیش بینی بازی سنگین برابر تیم سپاهان را می کردیم و در مجموع بازی جان داری درآمد.

نگران وضعیت نساجی نیستیم مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه ما نگران تیم نیستیم چرا که بازیکنان ما در این مسابقه برابر تیم پرمهره سپاهان عملکرد خوبی داشتند، ادامه داد، البته تیم ما در شروع مسابقه تا حدودی متزلزل ظاهرشده بود، اما رفته رفته هرچه قدر از زمان بازی می گذشت، توانستند برابر تیم سپاهان ایجاد موقعیت هم داشته باشند.

اسماعیلی تصریح کرد، در شرایطی که بازی روند متعالی داشت، شوت ناگهانی احسان حاجی صفی ملی پوش تیم سپاهان تا حدودی غافلگیرکننده بود و هضمش برابر بازیکنان ما که انگیزه های بالایی برای کسب پیروزی دربازی خانگی داشتند، خیلی سخت بود.

وی افزود: هرچند پس از گل تا پایان نیمه نخست بازیکنان تیم نساجی کم نگذاشتند و با ایجاد چند موقعیت تا آستانه باز کردن دروازه تیم سپاهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان نساجی درشوک گل تیم سپاهان بودند/نگران وضعیت تیم نیستیم

بازیکنان نساجی درشوک گل تیم سپاهان بودند/نگران وضعیت تیم نیستیم