مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 18:452021-04-22سياسي

احتمال برگزاری مجازی امتحانات پایان ترم دانشجویان


منصورغلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: پیش بینی می شود امتحانات پایان ترم دانشجویان در ترم جاری به صورت مجازی برگزارشود و آموزش های عملی دانشجویان نیز فعلا تا مشخص شدن وضعیت تعطیل خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر غلامی به وضعیت دانشگاه ها همزمان با قرار گرفتن در پیک چهارم بیماری کرونا ویروس اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی ما بر اساس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا حضور دانشجویان و کارمندان در دانشگاه ها را در شرایط سخت تری قرار دادیم و تا شرایط مساعد نباشد قائدتا این وضعیت باید ادامه پیدا کند.

وزیر علوم تاکید کرد: اگر در پایان ترم یعنی بعد از خرداد به شرایط زرد و آبی برگردیم، دانشگاه ها می توانند در خصوص حضور دانشجویان برای آموزش های عملی خود تصمیم گیری کنند.

دکتر غلامی از تصویب دستورالعمل دریافت هزینه های چاپ و پذیرش چاپ مقاله برای دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: مقاله دانشجویان دکتری دو نوع هزینه دارد، اول اینکه مقاله را به داوران ارائه می دهند و سپس به دلیل بررسی وضعیت علمی، به داوران هزینه ای پرداخت می شود و هزینه دوم در بخش چاپ است که باید توسط دانشجو پرداخت شود.

وی تاکید کرد: بنا بر دستورالعملی که تا چند روز آینده ابلاغ خواهد شد، هزینه چاپ مقاله دانشجویان مشخص شده و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برگزاری مجازی امتحانات پایان ترم دانشجویان

احتمال برگزاری مجازی امتحانات پایان ترم دانشجویان