مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-04-22سياسي

تعلیق شدن 3دستگاه اتوبوس و یک شرکت مسافربری به علت تخلفات کرونایی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تعلیق شدن 3دستگاه اتوبوس و یک شرکت مسافربری بعلت تخلفات کرونایی در این استان خبر داد.

- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد: تعلیق شدن 3دستگاه اتوبوس و یک شرکت مسافربری به علت تخلفات کرونایی ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تعلیق شدن 3دستگاه اتوبوس و یک شرکت مسافربری بعلت تخلفات کرونایی در این استان خبر داد.

محمد حسین نصیری راد روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه 1400 در نشست ستاد کرونای استان افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا صدور بلیت بارنامه ها در پایانه های مسافر و بار به صورت الکترونیکی یا اینترنتی انجام می شود.

وی راه اندازی دستگاه های خودپرداز را از دیگر اقدامات انجام شده برای جلوگیری از انتقال کرونا در ترمینال ها عنوان و تصریح کرد: در تاکسی های برون شهری بر سوار کردن سه نفر به جای چهار نفر تأکید و اجرایی شده است.

مدیرکل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در اتوبوس های بین شهری و بین استانی نیز سعی کردیم که 50 درصد از طرفیت مسافر کاهش داده شود.

نصیری راد از کنترل نامحسوس پایانه ها و خودروها در مسیر تردد خبر داد و تاکید کرد: در نظارت های انجام شده فعالیت سه دستگاه اتوبوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق شدن 3دستگاه اتوبوس و یک شرکت مسافربری به علت تخلفات کرونایی

تعلیق شدن 3دستگاه اتوبوس و یک شرکت مسافربری به علت تخلفات کرونایی