مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 18:302021-04-22سياسي

ماموریت اصلی سپاه، مقابله با تهدیدات علیه انقلاب است


معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی خط قرمز سپاه پاسداران است گفت:ماموریت اصلی سپاه مقابله با تهدیدات علیه انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/قم معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی خط قرمز سپاه پاسداران است گفت:ماموریت اصلی سپاه مقابله با تهدیدات علیه انقلاب اسلامی است.

سرهنگ مهدی کبیری پور به مناسبت سالروز تاسیس سپاه در جمع خبرنگاران در قم گفت: سپاه به دلیل وجود انقلاب اسلامی تشکیل شد و به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی یک معجزه ای در عصر حاضر بود و همه ابرقدرت ها نسبت به این پدیده عکس العمل نشان دادند و لازم بود مجموعه و تشکلی از این نهال تازه، حراست و پاسداری کند؛ لذا با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) این نهاد به اسم سپاه برای حفاظت از انقلاب تشکیل شد.

وی افزود: بر اساس اصل 150 قانون اساسی؛ حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی در هر زمینه ای مانند جنگ اقتصادی، فرهنگی اعتقادی و غیره و هر تهدیدی که به انقلاب تحمیل شود سپاه مأموریت دارد و صرفا مأموریت آن نظامی نیست.

کبیری پور تصریح کرد: امروزه که شرایط و نیازهای مهم نظام اقتصادی و فرهنگی است، بیشتر فعالیت سپاه و به خصوص بسیج در زمینه های ترویج سبک زندگی اسلامی، مقابله با آسیب های اجتماعی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت اصلی سپاه، مقابله با تهدیدات علیه انقلاب است

ماموریت اصلی سپاه، مقابله با تهدیدات علیه انقلاب است