مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 14:102021-04-22دانش

رشته گرایش های جدید در دانشگاه علم و صنعت راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای اعلام کرد که بر اساس برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه ی توسعه رشته گرایش های دانشگاه علم و صنعت ایران و پس از بررسی و تصویب موضوع در شورا های ذی ربط دانشگاه و وزارت متبوع، - دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد که مجوز لازم برای اجرای اولین دوره پذیرش دانشجو در رشته-گرایش های جدید را دریافت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای اعلام کرد که بر اساس برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه ی توسعه رشته گرایش های دانشگاه علم و صنعت ایران و پس از بررسی و تصویب موضوع در شورا های ذی ربط دانشگاه و وزارت متبوع، مجوز لازم برای اجرای اولین دوره پذیرش دانشجو در رشته-گرایش های جدید را اخذ کرده است.

این رشته های جدید، شامل دکترای رشته طراحی صنعتی (دانشکده معماری و شهرسازی)، کارشناسی ارشد دریانوردی گرایش بندر و کشتیرانی (دانشکده مهندسی صنایع) و کارشناسی ارشد مهندسی سیستم های انرژی گرایش فناوری های انرژی (دانشکده فناوری های نوین) می شود.

در حال حاضر حدود 12000 دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، در رشته های مختلف مهندسی و علوم پایه (42 رشتهٔ تخصصی) در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته گرایش های جدید در دانشگاه علم و صنعت راه اندازی می شود

رشته گرایش های جدید در دانشگاه علم و صنعت راه اندازی می شود