مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 22:402021-04-21ورزشي

چرا فوتبال ساحلی ایران از جام جهانی حذف شد؟/ تاج چه می کند؟


حذف تیم ملی فوتبال ساحلی از جام جهانی با توصیه کمیته فوتبال و فوتبال ساحلی و ریاست مهدی تاج بر این کمیته، یک درد بزرگ برای ورزش ایران است.

- چرا فوتبال ساحلی ایران از جام جهانی حذف شد؟/ "تاج" چه می کند؟ حذف تیم ملی فوتبال ساحلی از جام جهانی با توصیه کمیته فوتبال و فوتبال ساحلی و ریاست مهدی تاج بر این کمیته، یک درد بزرگ برای ورزش ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با لغو برگزاری مسابقات جام ملت های فوتبال ساحلی آسیا پس از دو بار تعویق تاریخ این مسابقات در اوایل سال 2021 به علت شیوع کرونا، تکلیف تیم های صعود کننده به جام جهانی بدون برگزاری مسابقه مشخص شد که بر این اساس، تیم ملی ایران به عنوان قدرتمندترین و پرافتخارترین تیم آسیا از جام جهانی بازماند! علت اصلی حذف ایران، به ناکامی این تیم در دوره گذشته مسابقات در تایلند باز می گردد که تیم ملی نتوانست از دور گروهی بالاتر برود و جام جهانی دوره گذشته را هم از دست داد و با لغو برگزاری انتخابی جام جهانی در این دوره، و معیار قراردادن سه دوره گذشته، باز هم این تیم جام جهانی را از دست داده است.

از چندین هفته قبل و در پی سکوت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره نحوه حضور تیم ها در این مسابقات، نگرانی هایی درباره احتمال کنار گذاشتن ایران از این مسابقات وجود داشت اما حضور مهدی تاج در راس کمیته فوتس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا فوتبال ساحلی ایران از جام جهانی حذف شد؟/ تاج چه می کند؟

چرا فوتبال ساحلی ایران از جام جهانی حذف شد؟/ تاج چه می کند؟