مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 21:552021-04-21سياسي

1300 بسته غذایی میان نیازمندان در بندر امام توزیع می شود


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در شهر بندر امام، کمک های مؤمنانه در قالب یک هزار و 300 بسته غذایی برای اهدا به مردم آماده و میان آنها توزیع می شود.

- ماهشهر- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در شهر بندر امام، کمک های مؤمنانه در قالب یک هزار و 300 بسته غذایی برای اهدا به مردم آماده و میان آنها توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوارپور چهارشنبه شب در خصوص توزیع کمک های مؤمنانه و توزیع جهیزیه در بندر امام خمینی (ره) گفت: در سالروز تأسیس سپاه پاسداران اسلامی و با تلاش مجموعه همکاران در شهر بندر امام، کمک های مؤمنانه در قالب یک هزار و 300 بسته غذایی (معادل 500 هزار تومان هر بسته) و همچنین 220 فرش، 150 یخچال و فریزر و 500 کیلوگرم گوشت گرم برای اهدا به مردم آماده و از فردا میان آنها توزیع می شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: در شهرهای مختلف اقدامات جمع آوری و توزیع کمک های مؤمنانه را با محوریت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که شامل بنیاد علوی، مجموعه ستاد فرمان امام، کمیته امداد و دیگر مجموعه هاست، انجام می دهیم.

وی بیان کرد: برای مبارزه با ویروس کرونا نیز طرح شهید سلیمانی اجرا می شود که نیروهای بسیجی برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع این ویروس و با حضور در منازل و مناطق آلوده به ویروس کمک های مؤمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 بسته غذایی میان نیازمندان در بندر امام توزیع می شود

1300 بسته غذایی میان نیازمندان در بندر امام توزیع می شود