مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 21:552021-04-21سياسي

2 دوره 3 ساله در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک/ پیش بینی 15 سال تحصیلی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: با ایجاد سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، در آینده به جای سخن گفتن از 12 سال تحصیلی باید از 15سال تحصیلی سخن به میان آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سعیدرضا عاملی دبیر ها، در شرایط پیچیده جامعه امروز است و دوره 3ساله دوم موجب توسعه دایره آموزش رسمی کشور شده است؛ بنابراین با تشکیل این سازمان، در آینده به جای سخن گفتن از 12 سال تحصیلی باید از 15سال تحصیلی سخن به میان آورد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: هم آموزش و هم تربیت در این دوره بیشترین تأثیر را دارد و این موضوع توفیقی برای کسانی که بر این دوره تمرکز می کنند، است.

وی افزود: فضای مجازی، اکوسیستم تعلیم و تربیت را دچار تغییر کرده است، به طوری که در هیچ دوره ای از تاریخ بشر، در این شرایط قرار نگرفته ایم.

افراد با استفاده از تلفن همراه متصل به فضای خانواده و یا جامعه می شوند و این روند تا زمان سالخوردگی و ناتوانی ادامه دارد.

عاملی گفت: امروزه فرهنگ جوامع درهم تنیده شده و بنگاه های ضد تعلیم و تربیت نیز همواره فعال هستند و دوران کودکی فرزندان ما را نشانه رفتند.

وی توانمندسازی را از وظایف نظام تعلیم و تربیت برشمرد و تصریح کرد: تقویت قدرت تشخیص و تقویت تعلیم و تربیت کودک از وظایف آموزش و پرورش است تا بتواند در فضای آشف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 دوره 3 ساله در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک/ پیش بینی 15 سال تحصیلی

2 دوره 3 ساله در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک/ پیش بینی 15 سال تحصیلی