مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 21:502021-04-21اقتصادي

بازگشایی بازار گناوه تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است


بازگشایی بازار گناوه که به دنبال تغییر رنگ کرونایی شهرستان از نارنجی به قرمز اتخاذ شد، تابع تصمیم ستاد ملی مقابله باکرونا است.

- گناوه- رییس اتاق اصناف گناوه گفت:بازگشایی بازار گناوه که به دنبال تغییر رنگ کرونایی شهرستان از نارنجی به قرمز اتخاذ شد، تابع تصمیم ستاد ملی مقابله باکرونا است.

سید فخرالدین حسینی در گفت وگو با اعلام نشود، بازار گناوه از روز شنبه سوم اردبهشت با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی خواهد شد.

حسینی یادآور شد: در صورت بازگشایی بازار با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان، رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوی بازاریان ضروری است.

وی اضافه کرد: امید است با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورات ستاد مبارزه با کرونا، شهرستان هر چه زودتر از وضعیت رنگ بندی قرمز خارج شود.

وی پیرامون انعکاس مشکلات بازاریان و اصناف گناوه گفت: با وجود مشکلات متعدد و زیاد بازاریان در زمینه وام های بانکی، پرداخت اقساط، کرایه مغازه ها و …این مشکلات به مسئولان شهرستان انعکاس داده شد تا با همکاری ستاد مقابله با کرونا باری از دوش بازاریان برداشته شود.

بازار تجاری گناوه یکی از مهمترین بازارهای جنوب کشور و یکی از جاذبه های گردشگری محسوب می شود و تا قبل از شیوع کرونا هر سال میلیون ها مسافر برای خرید از آن به این بندر سفر می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی بازار گناوه تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است

بازگشایی بازار گناوه تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است