مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 20:252021-04-21اقتصادي

زمین سبز، آسمان آبی؛ ردپای ویرانگری انسان بر منابع طبیعی


در حالی کره زمین سخاوتمندانه شرایطی برای زیست جانداران و انسان فراهم کرده است که رد پای ویرانگری انسان بر روی سرمایه‎ های طبیعی از 50 سال قبل تاکنون عیان است و با انتشار جهانی ویروس کرونا، - در حالی کره زمین سخاوتمندانه شرایطی برای زیست جانداران و انسان فراهم کرده است که رد پای ویرانگری انسان بر روی سرمایه‎ های طبیعی از 50 سال قبل تاکنون عیان است و با انتشار جهانی ویروس کرونا، نگرانی ها برای انتشار بیشتر آلودگی به محیط زیست افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نزدیک به 4.

5 میلیارد سال از پیدایش زمین می گذرد و پیدایش حیات بر روی سطح آن در طول یک میلیارد سال پدیدار شد و هم اکنون زمین خانهٔ میلیون ها گونه از جانداران است که انسان یکی از آنها است.

زیست کره زمین با گذر زمان جو زمین و دیگر شرایط فیزیکی و شیمیایی این سیاره را دچار دگرگونی های شگرفی کرد تا محیطی برای زیست جانداران زنده فراهم شود.

همچنین در اثر این دگرگونی ها لایهٔ اوزون به دور این سیاره تشکیل شده است؛ لایه ای که با کمک میدان مغناطیسی زمین مانع از ورود پرتوهای آسیب رسان خورشید می شود و به این ترتیب اجازه می دهد زمین به محلی بهتر برای زندگی انسان و جانوران تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین سبز، آسمان آبی؛ ردپای ویرانگری انسان بر منابع طبیعی

زمین سبز، آسمان آبی؛ ردپای ویرانگری انسان بر منابع طبیعی