مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 20:052021-04-21اقتصادي

تسریع در صدور استعلام ها و اصلاح دستورالعمل استهلاک دارایی ها تا 15 اردیبهشت


وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان اولین جلسه هیأت مقررات زدایی و تسهیل مجوزهای کسب و کار و در گفتگو با خبرنگاران از تصویب مصوبات جدید در حوزه های مالیات، - وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان اولین جلسه هیأت مقررات زدایی و تسهیل مجوزهای کسب و کار و در گفتگو با خبرنگاران از تصویب مصوبات جدید در حوزه های مالیات، گمرک و سرمایه گذاری در صنعت گردشگری در جهت تسهیل کسب و کارها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد دژپسند در پایان این نشست و در جمع خبرنگاران رسانه ملی با اشاره به نامگذاری امسال برای حمایت از تولید از سوی مقام معظم رهبری افزود: یکی از محورهای جدی که در موانع زدایی مورد توجه قرار می گیرد، رفع مقررات زائد است، ضمن اینکه بهبود فضای کسب و کار به تسریع و روان سازی سرمایه گذاری و تقویت تولید کمک می کند.

دژپسند در ادامه گفت: درجلسه امروز نیز که نخستین جلسه هیئت عالی مقررات زدایی و تسهیل مجوزهای کسب و کار در سال 1400 بود، مقرر شد به زیرمجموعه های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای افزایش سرمایه گذاری تفویض اختیار شود.

وزیر اقتصاد افزود: همچنین مقرر شد کانون وکلا و مشاوران خانواده قوه قضاییه به عنوان یکی از مراجع صدور مجوز در نظر گرفته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در صدور استعلام ها و اصلاح دستورالعمل استهلاک دارایی ها تا 15 اردیبهشت

تسریع در صدور استعلام ها و اصلاح دستورالعمل استهلاک دارایی ها تا 15 اردیبهشت