مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 17:152021-04-21سياسي

حوزه قضایی بهارستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است


حوزه قضایی بهارستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است.

- بهارستان- فرماندار بهارستان گفت: حوزه قضایی بهارستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی تمهیدی عصر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان بهارستان که با حضور قائم مقام مدیرکل دادگستری استان تهران، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به تراکم جمعیت شهرستان بهارستان اظهار داشت: جمعیت حدود 700 هزار نفری، بهارستان را به پرتراکم ترین شهرستان کشور تبدیل کرده است.

تمهیدی افزود: سرانه های این شهرستان بویژه در حوزه های انتظامی و قضایی با جمعیت شهرستان همخوانی نداشته و با کمبودهایی در حوزه های مختلف روبرو هستیم.

فرماندار بهارستان گفت: حوزه قضایی شهرستان نیز همانند سایر ارگان ها و ادارات با کمبودهایی به ویژه در زمینه نیروی انسانی مواجه است که امیدواریم با توجه ویژه مسئولان استانی این کمبودها رفع شود تا رضایت مندی مردم را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه با این تراکم جمعیت مدیریت و پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان بسیار سخت و دشوار است، عنوان داشت: از رییس دادگستری و دادستان و همکاران پرتلاش شأن کمال قدردانی و تشکر را دارم که در کنار سایر اعضا شورای تأمین در برقراری نظم و امنیت به صورت شبانه روز تلاش می نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه قضایی بهارستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است

حوزه قضایی بهارستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است